Brazilian Content to the World

in

Print ads created for Elo Company audiovisual distributer publicized on the 16th Brazilian Film Festival of Miami – USA designed by Dona Baronesa design studio. The concept comes from the idea of translating the happiness, color and beauty of Brazil in a exuberant way and easy to assimilate by foreign audiences who are not necessarily familiar with the country.

Checkout the full project case here.

Post new comment

Deine E-Mail wird nicht veröffentlicht.

Wir freuen uns über Deine konstruktive Meinung und behalten uns vor, gehaltlose, persönlich verletzende und themenfremde Kommentare zu löschen.

Wenn Du nicht angemeldet bist, wird Dein Kommentar von der Redaktion zuerst geprüft und dann freigeschaltet.

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Weitere Portfolios

Verwandter Artikel

Dona Baronesa – Sustainable Visual ID

Dona Baronesa | Sustainable Visual ID For the opening of Dona Baronesa new studio, the visual identity was ...

in

Nächstes Portfolio

Shoot or Die – film festival

The visual communication (event concept, on and off-line invites, promotion and scenography) designed Dona ...

in

Vorheriges Portfolio

Bier- und Oktoberfestmuseum

  Kundeninfo Die Edith-Haberland-Wagner-Stiftung ist Mehrheitseignerin der Augustiner Brauerei und verwaltet ...

in