Times Square Billboard

in

 

 

 

 

 

 

 

 

This is a project I did at Wieden + Kennedy New York under the direction of Global Creative Director Richard Turley. Clear Channel Outdoor offered us placement on a digital billboard in Times Square throughout the month of January 2017. I hand lettered and designed 30 days of personal messages in multiple languages. They represent voices pleading for love and attention from the people who are hurrying to and fro in the busy streets.

Watch the billboard video

Https://www.instagram.com/p/BPr8QYFgImG/?taken-by=wk.tv

 

Post new comment

Deine E-Mail wird nicht veröffentlicht.

Wir freuen uns über Deine konstruktive Meinung und behalten uns vor, gehaltlose, persönlich verletzende und themenfremde Kommentare zu löschen.

Wenn Du nicht angemeldet bist, wird Dein Kommentar von der Redaktion zuerst geprüft und dann freigeschaltet.

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Weitere Portfolios

Verwandter Artikel

coffee - a community music video

A music video shot by more than 50 people Dear Lament's new song "Coffee" is about special, personal moments in ...

in

Nächstes Portfolio

1960 Auf dem Weg in die Fremde

Magazingestaltung zum Thema Flucht/fliehen – Italienische Gastarbeiter in Deutschland. Das Thema spiegelt sich im ...

in

Vorheriges Portfolio

Novo Typo Color Book

‘Why do type designers traditionally think in black and white?’ Are typographers and type designers really ...

in