Visionaries: Creating a Modern Guggenheim

in

I designed branding for the exhibition "Visionaries: Creating a Modern Guggenheim" that was dedicated to museum's permanent collection of art from the first half of the 20th century and the way they built it. The visuals are referencing Guggenheim's famous rotunda and typography experiments of the same timeframe as the artworks presented in the exhibition.

See the full project here.

Post new comment

Deine E-Mail wird nicht veröffentlicht.

Wir freuen uns über Deine konstruktive Meinung und behalten uns vor, gehaltlose, persönlich verletzende und themenfremde Kommentare zu löschen.

Wenn Du nicht angemeldet bist, wird Dein Kommentar von der Redaktion zuerst geprüft und dann freigeschaltet.

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Weitere Portfolios

Verwandter Artikel

Who is Peggy?

Neue Kollektion von Fabrica

Fabrica, die Designschmiede der Benetton Group, entwarf eine neue Kollektion anlässlich des 60-jährigen Jubiläums ...

in ,

Nächstes Portfolio

Flashes of the Future. Die Kunst der 68er oder Die Macht der Ohnmächtigen

Flashes of the Future. Die Kunst der 68er oder Die Macht der Ohnmächtigen – ein Begleitbuch zur gleichnamigen ...

in

Vorheriges Portfolio

MoMA PS1 Warm Up

MoMA PS1 Warm Up is a weekly outdoor music series that present the best in live & electronic music — both local ...

in